Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.

Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

Okyanus Petshop Tarihi Geçmiş Mama Gönderimi

MehmetErmez

Yeni Üye
Katılım
11 Ara 2017
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar,
Geçen hafta canımı sıkan bir olay oldu. Gittigidiyor dan Tetra marka 250 ml yem aldım. Okyanus Petshop ürünü tarihi silinmiş bir şekilde gönderdi. Kaplumbağama vermeye korktum. Ürünü de direk çöpe attım. Bu insanlar canlıy ile uğraştıklarının bilincinde değiller, bu ve bunlar gibilerden uzak durulması gerektiğini düşünüyorum. İnternet alışverişinde herkes dikkat etmeli.
 
Cvp: Okyanus Petshop Tarihi Geçmiş Mama Gönderimi

Merhaba, sunucu değişikliği sürecindeydik kullanıcılarımız konuya erişemedi dolayısıyla cevap gönderemediler. Ben internet üzerinden bu tarz alışverişleri çok fazla yapmıyorum fakat çöpe atmak yerine satıcıyla iletişime geçmeyi neden denemediniz ?
 
Cvp: Okyanus Petshop Tarihi Geçmiş Mama Gönderimi

buna benzer bir olay daha önce olmuştu. tarihi geçmiş ürünler üstünde bu tip uygulama yapan nadir firmalar olabilir. diğer taraftan bu yemler türkiyeye gönderim kanalı olarak avrupa bölgesi üstünden ve ana temada arapça yazı var ise ortadoğu bölgesi üstünden iki noktadan geliyor. bunların bir kısmında tarih yazısı basılı olmuyor. yada unutuluyor o konu biraz muallakta.

okyanus petshop alışveriş listemizde yok. bu sebeple iyi yada kötü bir yorum yapamam.

www.juenpetmarket.com
www.mamacı.net
www.teleskopakvaryum.com

bizzat alışveriş yaptığım ve telden görüşme yaptığım siteler bunlar güvenilirdir. ayrıca alım sırasında açıklama kutucukları var ise (juende kargo bölümünde var misal), orada açıklama bölümüne ayrıca yemlerin son kullanma tarihi ileri tarihli olsun diye belirttirseniz dikkate alırlar.
 
Cvp: Okyanus Petshop Tarihi Geçmiş Mama Gönderimi

Byteorist' Alıntı:
Merhaba, sunucu değişikliği sürecindeydik kullanıcılarımız konuya erişemedi dolayısıyla cevap gönderemediler. Ben internet üzerinden bu tarz alışverişleri çok fazla yapmıyorum fakat çöpe atmak yerine satıcıyla iletişime geçmeyi neden denemediniz ?

Merhaba,
13 liralık bir ürün 7 lira kargo ödedim. Tekrar kargoya ürünü götür yenisini bekle uğraşmak istemedim.
Sonrasında alışverişimi https://www.atakanpetshop.com üzerinden yaptım ve memnunum bir daha okyanuspetshop' u tercih etmeyi düşünmüyorum.


cem' Alıntı:
buna benzer bir olay daha önce olmuştu. tarihi geçmiş ürünler üstünde bu tip uygulama yapan nadir firmalar olabilir. diğer taraftan bu yemler türkiyeye gönderim kanalı olarak avrupa bölgesi üstünden ve ana temada arapça yazı var ise ortadoğu bölgesi üstünden iki noktadan geliyor. bunların bir kısmında tarih yazısı basılı olmuyor. yada unutuluyor o konu biraz muallakta.

okyanus petshop alışveriş listemizde yok. bu sebeple iyi yada kötü bir yorum yapamam.

www.juenpetmarket.com
www.mamacı.net
www.teleskopakvaryum.com

bizzat alışveriş yaptığım ve telden görüşme yaptığım siteler bunlar güvenilirdir. ayrıca alım sırasında açıklama kutucukları var ise (juende kargo bölümünde var misal), orada açıklama bölümüne ayrıca yemlerin son kullanma tarihi ileri tarihli olsun diye belirttirseniz dikkate alırlar.

Önerileriniz için teşekkür ederim. Sonraki alışverişlerimde değerlendireceğim.
 
Cvp: Okyanus Petshop Tarihi Geçmiş Mama Gönderimi

okyanus petshop ile defalarca alışverişim oldu ben büyük bir  ( bir kere kargoların karışması haricinde ) sorun yaşamadım, keşke tabi bu yaptıkları hatanın düzeltilmesi için telefonla irtibata geçseydiniz genel olarak ilgili bir satıcı, çoğunlukla daha uygun fiyatları olduğundan tercih ediyorum ben.

bu satıcı da dahil olmak üzere özellikle tüm mama alışverişlerinde sipariş notu olarak mamaların son kullanma tarihlerine en az 1 yıl olmasını rica ettiğinizde birçok petshop buna ancak o zaman dikkat ettiğini düşünüyorum ben, bu notu eklediğim zaman sktsine 9 ay var olur mu diye telefonla arayanlardan tutun, o şekilde mama veremiyoruz denerek karşılıklı sipariş iptallerini bolca yaşadım.

son kullanma tarihi meselesi de biraz tartışmalı konu esasen; uygun koşullarda saklanmayan mama-yiyecekler skt ye süre olmasına rağmen bozulabilirken, youtube gibi mecralarda 1.ve 2. dünya savaşlarından kalma konserveleri, kurutulmuş gıdaları tüketebilen insanlar var ama ne olur ne olmaz diye dikkat etmekten zarar gelmez tabi
 
Okyanus Petshop, son 2 yildie bir cok alisveris yaptigim bir yer. Kendilerini sahsen tanimam ve isimlerini de bilmem ancak kendilerinden son derece memnun oldugumu soylemek isterim.Hatta sirf bu yuzden; forum sahibi arkadasimdan, uyeligimi aktif etmesini rica ettim.Cunku gercekten okuduklarima, firma adina uzuldum.

Oncelikle; ayni olay Bursa'dan bir siparisimde basima geldi ve ben bir sure sonra farkettim.O an onemsemedim cunku yem tazeydi.Ancak burdaki arkadaslara danisinca(ilk actigim konuda yazismalarimiz duruyordur), huylandim. Yemi acali en az 1 ay da olmustu ve tepeden 1 santim kullanmistim. Firmaya msj attim.Buyuk ihtimal basilmasi atlanmistir ve sorun yoktur ama iciniz rahat edecekse gonderin dediler. Ucretsiz olarak gonderdim ve ucretsiz olarak yenisini gonderdiler.Hatta posete, benim onlara gonderdigimi de eklemislerdi. ( Onu da golete terkedilmis hayvanlara yollattim).

Simdi, su konuya dikkat cekmek isterim ki, Okyanus Pet Shop, cok yogun ve gittigidiyor memnuniyet puanlamasi %100 e ulasmis bir firma. Gercekten bakilmamis olabilir veya yeni aldiklari icin, emin olduklarindan da gondermis olabilirler, bilemem. Ancak her iki durumda da kotuniyet olmadigini dusunuyorum.

Ve sizin, boyle bir olayla karsilastiginizda yapmaniz gereken, firma ile temas kurmak olmaliydi.Bu sekilde; tavsan daha kusmus dagin haberi olmamis gibi bir durum olusmus.Ayrica her ne kadar konunuzun altini yorumlasak da, bu olumsuz baslik cogu kisinin aklinda kalacak..

Firma hakkinda olumsuz kaniya varmaniz icin, farkettiginiz durumu iletmeniz ve telafi etmemeleri gerekiyordu diye dusunuyorum. Umarim ki, yazdiklarim sonrasi da, bu konunuzun tamamen silinmesini talep edersiniz.

Kendilerine ne zaman alisveris zamanim gelse, bir cok kere mesaj gonderip, alacagim yemlerin son kullanim tarihlerini sorarim. Ve 1 saate kalmaz hemen ilgilenirler.Usluplari hep "efendim"seklindedir. Ve soylediklero tarihler hep en az 1 yil sonrasidir.Kabul etmeme ragmen, daha ileri tarihli gonderdikleri de olmustur.

En son Carsamba gunu siparis verdim ve ilk kez bir yemi karistirdilar(Prodac marka kutulari birbirine benziyor gercekten). Karistirdilar diyorum yani sizin gibi bilerek gonderdiler diye dusunmedim acikcasi. Mesaj gonderdim.Ozur dilediler ve ucretsiz olarak gondermemi ve ucretsiz olarak da yenisini gondereceklerini ilettiler. (Bana gelen mailin ekran goruntusunu, site kurucusu arkadasa da ilettim). Burdaki en onemli nokta; yem 14 lira ve kargo fisindeki tutar(dun gonderdim) 5.39. Yani donusle beraber 10.80 lira giderleri olacak 14 liralik kazanc icin. Hem zararina bir satis olacak, hem de bana iade edelim diye bile onermediler, direk yemimi ayirdilar ve ellerine eskisi gectigi gibi gonderecekler.

Zaten konunuzu gordugumde uzulmustum.Bir de bu olay olunca, gercekten buraya yazmayi gorev bildim kendime.

Eger siz de onlarla temas kursaydiniz; size de ayni seyi yaparlardi. Ve tarihsiz yem ise; sirf bu firmaya mahsus bir olay degildir.

Bu yuzden; firmalari bu kadar kotulemeden once, altini dolduran bir durum var mi onu tartalim ve kimseye haksizlik etmeyelim.Soylediyim gibi; insanlar, konu basligina bakar,altini okumaya usenir..


Ve siz.. Haksizlik ettiginizle kalirsiniz.


Inanin basit gibi gorunse de,cok derin konular bunlar.


(Soyledigim kelimesindeki imla hatam duzeltilirse sevinirim)


Diger dikkatimi ceken de; tarihi gecmis demissiniz. Gectigi kanisina vardiran ise; tarihi silinmis bulmaniz.Tarihin olmamasindan da, taraflarinca silinmis oldugunu cikartmissiniz.

Varsayimlarla olusan bu gibi konularin bence acilmamasi veya yonetimce duzenlenmesi gerekiyor.
 
Geri
Üst